Subject: FW: riigitee nr 11114 Jüri-Vaida km 1,43 kinnise meetodi küsimus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 09:23:11 +0200

Tere,
edastan registreerimiseks Laurile
Parimat,

Tiit

From: Seppel, Madis <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 14, 2024 8:46 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: riigitee nr 11114 Jüri-Vaida km 1,43 kinnise meetodi küsimus

Tere

Käesolevaga sooviksin teada Transpordiameti seisukohta alljärgneval
teemal, et võimalikult kiiresti õigete protseduuridega edasi minna.

Nimelt teostasime projekti „Jüri alevik, Ülase kinnistu ning Aaviku küla
Teeääre kinnistu ja lähiala detailplaneeringu ala ühisveevärgi ja
-kanalisatsiooni rajatiste projekteerimine“ alusel vee- ja
kanalisatsioonitorustike rajamise kinnisel meetodil riigiteel nr 11114
Jüri-Vaida km 1,43.

Kuna isevoolse kanalisatsioonitoru rajamiskõrgusel vaheldus monoliitne
paas lahtiste pae kihtidega, siis kahjuks esimese puurimisega ei
õnnestunud tagada isevoolsele torustikule nõutavad ühtlast kallet,
mistõttu teostasime teise puurimise eelneva kõrvale, nihe ca 1,2 m algsest
asukohast, kuid torustik paikneb jätkuvalt servituudi alas. Esimese
ebaõnnestunud puurimise tunnelisse tõmbasime hülsi sisse ja sulgesime
selle hermeetiliselt, et tulevikus ei juhtuks tunneli kokku varisemist ja
sellega kaasnevat potentsiaalset muldkeha vajumist.

Kooskõlastuse kõrvaltingimus nr 12. ütleb järgmist:

12. Kooskõlastatud projekti muutmisel riigitee piirides ja/või
kaitsevööndis tuleb projektlahendus Transpordiametiga uuesti
kooskõlastada.

Siit ka küsimus, kas tegu on projekti muutmisega? Minu hinnangul ma
lähtusin projektist ning ettenägematute geoloogiliste olude sunnil
muutsime torustiku plaanilist paiknemist. Projekti pole muudetud. Torustik
asub jätkuvalt kokkulepitud servituudi alas, vt allolev skeem ja
teostusjoonis manuses (Lisa 2).

Kas pean projekti uuesti Transpordiametiga kooskõlastama?

Kas on vaja koostada uus kaitsevööndi joonis ja vormistada uus IKÕ leping?

Tervitades

 <https://merko.ee/>

MADIS SEPPEL

Ehitusjuht

+372 5680 5159 ·  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Merko Ehitus Eesti · Järvevana tee 9g, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.